avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

John O'Farrell - A férj aki elfelejtette a feleségét (9.5p)

2015. október 29. - aurelie

Valamelyik kihívásos csoportban láttam ezt a könyvet, talán az is lehet, hogy a konyvkihivas.hu-n az ellentétes jelentésű szavak kategórájában. A lényeg, hogy tök véletlenül találtam rá. Először a várólista legeslegvégére tettem, hogy majd, ha lesz később időm, most van egy csomó más jelölt, stb.. Aztán egyre többször a szemem elé került a címe, így hát amikor több könyvet vittem vissza egyszerre a könyvtárba, gondoltam egyet, és elhoztam helyettük ezt. Valamiért kicsit olyasmire számítottam, hogy ilyen elgondolkodtató, amnéziás, mélyebb, komolyabb könyv, bár nem tudom, hogy miért, mert közben meg csomóan írták, hogy milyen vicces. Na hát végül egy jó humorú, tartalmasabb gondolatokkal is teletűzdelt történetet olvashattam, ami szerintem nem is a második esélyről szól főleg, mint ahogy sokan írják, hanem sokkal inkább a házasságról. Arról, hogy egy kapcsolat, akármilyen tökéletes is, nem megy csak simán magától, dolgozni kell rajta, küzdeni kell érte, és amennyit te beleteszel, annyit kapsz majd te is belőle, hogy a házasságban vannak felhőtlen, könnyebb, nehezebb és nagyon nehéz pillanatok is, de a problémákon mind túl lehet lendülni együtt, ha igazán akarjátok és nem feledkeztek meg közben a boldog pillanatokról.

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr568031362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása