avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Petőfi Sándor - A helység kalapácsa (10p)

2015. december 21. - aurelie

Zseniáls! :) Először színjátszó szakkörön találkoztam vele általános iskolás koromban. Már akkor is nagyon tetszett. Aztán gimiben is beszéltünk róla. Most pedig eszembe jutott, hogy ez beleillene a 2015-ös olvasási kihívás "amit az iskolában kellett volna elolvasnod" kategóriájába, és nagyon megörültem neki. :) Aztán persze eszembe jutott, hogy lehet, hogy mégiscsak elolvastam én ezt 7.-ben vagy 8.-ban, vagy mikor kellett volna.. De aztán úgy döntöttem, hogy mivel úgysem emlékszem arra se, hogy olvastam-e vagy nem, csak nagyjából pár szereplő neve ugrik be az állandó jelzők után, hogy nem olvasottnak nyilvánítom, és elolvasom ebbe a kategóriába, mint a kihívás utolsó könyvét. :) Kihagyhatatlan egyébként, ha valaki nem olvasta, pótolja! (Nem hosszú. :) )

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr138187598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása