avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Daniel Keyes - Virágot ​Algernonnak (10p+)

2017. szeptember 30. - aurelie

Na csak addig húzódott a dolog, amíg eltelt 2 hónap a könyv befejezése óta. Sebaj, a lényeg így is megmaradt, és úgyis az a fontos. :)
Zseniális a téma, az alapötlet és a megvalósítás is, nekem sokkal élethűbbé lett így az egész (gondolok ezalatt arra, ahogy a stílusa végig követi az intelligenciaszintjét). Nagyon elgondolkodtató volt több szempontból is. Bennem még a befejezés óta is feldolgozás alatt maradt a téma, és sokszor eszembe jut a hétköznapokban. Nem tudom még pontosan, hogy miben, de valamiben biztosan megváltoztatta a gondolkodásomat. Bennem pl. ilyesmik merültek fel utána, hogy mit is jelenthet igazából az intelligencia, mit jelenthet az csak úgy általában emberek között vagy egy emberi (szerelmi, baráti, stb.) kapcsolatban, hogy a két félnek más az intelligenciaszintje, mennyire élhetnek más világban ezáltal, milyen lehet az, amikor tudod, hogy a saját határaidon túl mennyi minden van még.
Sokat kerülgettem ezt a könyvet, eleinte kicsit féltem is tőle, de hálás vagyok érte nagyon, hogy végül el mertem kezdeni. Stabil helye van a "könyvek, amik változtattak valamit a gondolkodásmódodon" listán. :) (Még úgy is, hogy nem is írtam eddig össze konkrétan ilyet. :D)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr6412912545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása