avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Janikovszky Éva - Felnőtteknek írtam (9.9p)

2017. április 23. - aurelie

Annyira szeretem Janikovszy Évát. Már kisebb koromban is szerettem 'A már óvodás vagyok'-ot (persze most is szeretem), és most, hogy újra találkoztunk, felelevenedett bennem az élmény, hogy mennyire szeretem, ahogyan ír.
Az első résznél kicsit elbizonytalanodtam. Jók voltak azok az írások is, de valahogy nem élveztem őket igazán, sőt talán 1-2 volt, ami kicsit sok is lett már a végére.
Az könyv többi része viszont többszörösen is "kárpótolt" az első rész után. Annyira szimpatikus az életfelfogása, ahogyan él, az emberekhez való hozzáállása. Nem tudom ezt máshogy megfogalmazni, mint hogy "otthon érzem magam", miközben olvasom, amiket ír. Jól esik a derű, ami sugárzik az írásain keresztül (és nem mellesleg a róla készült fotókon keresztül is). Az egyik legjobban egyébként például az tetszett, hogy tök érdekes volt betekinteni egy ilyen irodalmi találkozó (nemzetközi gyermekkönyv kongresszus) hangulatába. Meg olyan jó volt olvasni az apró, de mégis hatalmas bölcsességeket a boldogságról, a sérelmek elfelejtéséről, az örömről és még sok-sok minden másról. Azt hiszem, a következő "könyvtár-túrámon" begyűjtök még valamit tőle. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr4512446881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása