avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Stephanie Perkins - Anna és a francia csók (9p)

2015. május 23. - aurelie

Könnyed, romantikus, "limonádé". Baromira tetszett. Nem csak azért, mert pont ilyenre vágytam most, hanem mert valahogy annyira magaménak éreztem a szereplők reakcióit, gondolatait, ahogy egymást ugratták meg ilyesmi. Még ha nyilván lehet is tudni előre a végét, akkor is, valahogy mégis olyan valóságosnak tűnt nekem néha emiatt, hogy a szereplőket ilyen közel éreztem magamhoz. Párizstól meg én személy szerint nem olvadok el annyira alapvetően, de mégis baromira tetszett az egész város hangulata a könyvben, meg valamiért az is, hogy a fiú csomó érdekességet tudott. :) (És bár a Lola és a szomszéd srác nincs annyira magasan pontozva a Molyon, mint ez, azt hiszem, mégis belekezdek abba is. :) )

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr577484962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása