avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Rejtő Jenő (P. Howard) - A megkerült cirkáló (9.5p)

2016. január 18. - aurelie

Hát ez is marha jó. Fülig Jimmy már nagyon hiányzott Az elveszett cirkáló óta, de most újra egymásra találtunk. :D Meg persze Piszkos Fred is a helyén van megint. Azért csak 9.5, mert a vége felé nekem kicsit túl stresszes volt :D Oké, ez viccesen hangzik kicsit, de a többi Rejtő könyvvel, amiket eddig olvastam, úgy voltam, hogy néhol kicsit jólesően izgalmas volt, de ez valahogy kicsit stresszesen is izgalmas volt. Persze csak pár oldalon keresztül, meg az is lehet, hogy csak a vizsgaidőszak stresszét éreztem igazából, de akkor is ezt a benyomás keltette. Na de egyáltalán nem ez a lényeg, hanem inkább az, hogy egy újabb zseniális Rejtő alkotást olvastam, és minden Rejtő rajongónak és nem Rejtő rajongónak ajánlom, ha kicsit ki akar kapcsolódni, de nem irtózik a kisebb-nagyobb izgalmaktól, valamint a humortól sem. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr328281936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása