avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Terry Pratchett - A Kaszás (10p)

2015. november 21. - aurelie

Valaki valahol belinkelte, hogy milyen vicces, én meg néztem, hogy egy "A Kaszás" című könyv mégis hogy lehet vicces. Aztán elolvastam az ismertetőjét, és azonnal tudtam, hogy ez egy nekem való könyv. Nagyon bírtam végig a humorát, sokszor hangosan röhögtem. Egyszerűen fantasztikus, kreatív, baromira fantáziadús (szerintem), mármint ezalatt azt értem, hogy olyan dolgok jöttek szembe a könyvben, amikre igazán nem számítottam, és ettől még sokkal viccesebbek voltak ezek a részek. Ami pedig még zseniális szerintem, hogy a humor mellett tök jó, mélyebb gondolatok, bölcsességek is vannak benne, szóval röhögés közben még el is gondolkodtat. A többi Terry Pratchett könyvet még nem ismerem, a borítójuk alapján sosem olvastam volna őket, de azt hallottam, hogy a többi is ennyire jó a Korongvilág részek közül, úgyhogy könnyen megeshet, hogy a közeljövőben rákattanok ezekre a könyvekre. :) Biztos humorérzéktől is függ egyébként, de én mindenkinek ajánlom, legalább egy próbát megér, ha véletlenül hasonló a humorérzékünk, akkor biztosan kihagyhatatlan! :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr258095836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása