avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Szilvási Lajos - Egymás szemében (8p)

2016. május 09. - aurelie

Most vettem észre, hogy erről még nem is írtam semmit. :O Pedig már jópár hónapja olvastam. Nade most pótlom az elmaradást.
Egy ismerősöm ajánlotta, teljesen el volt tőle olvadva, igazából azért is kezdtem el, mert olyan jó "reklám szöveget" mondott róla. :) Meg azért is, mert megtetszett, hogy mondta, hogy két ember szemszögéből van leírva a történet, és az ilyenek mindig is vonzottak. (Sőt, kamaszkoromban még el is kezdtem írni én is egy ilyen történetet. :) )
Ami nagyon tetszett benne, az a szóhasználat, a szófordulatok voltak, annyira egyedi az egész könyv stílusa. :) Ezért egyértelműen megérte elolvasni. Ami viszont nem tetszett, az a könyv vége. Valahogy nekem ott kicsit eldurvult a dolog, de persze emögött nyilván az is van, ahogy azt már korábban is írtam, hogy nekem nincs valami túl erős lelkületem. :) Szóval összességében azt mondom, hogy nem lesz a kedvenc könyvem, de mindenképpen megérte elolvasni, mert nagyon jó kis mű, a szerző szavajárása zseniális, meg ami még fontos, és majdnem kihagytam, (és egyébként nagyon sokan ezt emelik ki, akik olvasták a könyvet,) hogy nagyszerű korrajzot ad egy jó hangulatú történettel körítve.

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr488699898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása