avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Lewis Carroll - Alice Tükörországban (8p)

2016. február 08. - aurelie

Két okból kezdtem el olvasni. Egyrészt, mert véletlenül megtaláltam itthon, másrészt pedig mert hallottam, hogy film lesz belőle. Aztán persze rájöttem, hogy a filmnek Alice-on, a Sötét Királynőn és a Fehér Királynőn kívül semmi köze nincs a könyvhöz. Mindenesetre aranyos mese volt, örültem, hogy elolvastam. Persze gondolom sok mögöttes jelentés van benne, de most én nem ezekre figyeltem, és így egy elalvások előtti kellemes olvasmány lett belőle. :) Meg egyébként is szeretem az ilyen fantáziadús, kicsit "őrült" meséket.

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr428372296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása