avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Bruno Ferrero - Mindig lesz egy új nap (10p)

2016. január 18. - aurelie

Bruno Ferrero mindig legnyűgöz. Úgy értem, nagyon bírom a történeteit, annyira találóan el tudják mondani az élet fontos dolgait "példabeszédeken" keresztül. Az apró történetek után pedig mindig van valami odaillő idézet vagy egy másik rövid történet vagy szöveg.

"A halál szinte semmi:
egyszerűen csak átmentem
a szomszéd szobába.
Én még mindig én vagyok.
Te még mindig te vagy.
Az, amit egymásnak jelentettünk,
örökké ugyanaz marad.
Szólíts engem azon a néven,
amin mindig is szólítottál!
Beszélj velem úgy, ahogy eddig!
Ne szólj hozzám más hangon!
Ne légy szomorú vagy ünnepélyes!
Nevess mindenen, amin együtt nevettünk!
Imádkozz! Mosolyogj!"

Moly link helyett (ott nincs fent) a Martinus kiadó linkje

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr638281922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása