avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Emily Brontë - Üvöltő szelek (8p)

2015. november 05. - aurelie

Egyszer kisebb koromban (valamikor 10 évesen, vagy pár évvel később) elkezdtem, de nem sokkal később abba is hagytam, és annyi maradt meg róla emlékként, hogy "nem bírtam végigolvasni, mert mindenki meghal benne". Na hát azóta kicsit felnőttem, és gondoltam, hogy na most azért már jobban bírom az ilyesmiket valamivel. Szóval gondoltam, hogy ha már van ilyen kategória a 2015-ös olvasási kihíváson, meg egyik tesómnak is épp kötelező a suliban, úgyhogy lehet, hogy filmen is megnézzük mostanában együtt, akkor már miért ne próbálkozzak meg vele újra? Bele is kezdtem, és egyáltalán nem tűnt olyan vészesnek, mint amilyennek kb. 10 évvel ezelőtt éreztem. Összességében azt tudnám mondani, hogy mindig történik valami, szóval olvastatja magát a könyv, tehát izgalmas is, romantikus is, viszont a gonoszság, ami az egész mű hangulatában szerintem nagyon meghatározó volt, nekem túl sok volt, vagy túl tömény, vagy nem tudom hogy fogalmazzak. Igazából persze ha már elkezdtem, kíváncsi voltam, hogy alakul az egész, meg tényleg nem volt unalmasnak mondható, de voltak olyan pillanatok, amikor már nagyon nagyon elegem volt a sok gyűlöletből.. Egyszerűen túl sok volt, és így néha kicsit nyomasztó hangulatom lett attól, hogy olvastam. Viszont egészében véve tényleg egy nagyon jó alkotás, szóval szerintem érdemes egyszer az életben elolvasni. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr678053124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása