avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Fredrik Backman - A nagymamám azt üzeni, bocs (10p+)

2015. június 21. - aurelie

♥♥♥♥♥♥♥♥!! Kedvenc könyvem lett. (Jó nyilván abból sok van, de top3ban tuti benne van.) Oké, persze, nem vártam sokkal rosszabbat Fredrik Backmantől Ove után. De ez.. Minden várakozásomat felülmúlta. Az összes szereplő akkora egyéniség. Egytől egyig. Elsával és Nagymamával pedig úúgy szeretnék találkozni. És részt venni a közös kalandjaikban. :D Meg elutazni Félálomországba. Annyira nagyon tetszett ez a megteremtett világ (kicsit Benigni Az élet szépjére emlékeztetett), ahogy igazából komoly dolgok vannak emögött, de mégis egy kalandos játék az egész. Az is nagyon tetszett, hogy megint, mint Ove-nél is, a durcás szereplőkben is ott volt igazából a szeretet. Minden volt a könyvben, de tényleg, szeretet, kaland, izgalom, meghatódás, humor, szomorúság, szerelem, halál, mese és valóság.. Vicces, keserédes és lélekemelő volt egyszerre. Nem szoktam nagyon könyveket újraolvasni, de szinte biztos vagyok benne, hogy ezt nem utoljára olvastam. Na, hát még mindig nem vagyok a szavak embere, de ez szerintem egy olyan könyv, amit nem lehet kihagyni, vagy legalább az esélyt mindenképp meg kell neki adni egyszer az életben. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr397562564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása