avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Jane Austen: Emma (10p)

2015. április 02. - aurelie

Jane Austen-nel úgy vagyok, hogy vagy teljesen levesz a lábamról, vagy egyszerűen nem tud lekötni. Ez az Emmával is így volt. Elkezdtem, aztán pár nap, vagy talán egy hét is kimaradt, aztán újra rákaptam, és megint nem bírtam abbahagyni. Amilyen részletesen kidolgozza a szereplők jellemét, ahogy leírja a kor hangulatát, bámulatos. Legtöbbször olvasás közben teljesen belevesztem ebbe a világba, átéltem, amit a szereplők is, jó érzés volt olvasni, közben ki tudtam lépni a hétköznapokból egy kicsit, és megpihenni, egy kicsit nem a saját gondjaimmal, hanem Emma gondjaival foglalkozni. Persze, szeretni kell ezt a stílust ahhoz, hogy tetsszen, de aki szereti, szerintem annak is az lesz a véleménye, hogy ez egy jó könyv. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr417334402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása