avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Nicolas Barreau: A nő mosolya (10p)

2015. január 08. - aurelie

Egyszerűen nagyszerű. Pontosan olyan, mint amilyennek leírják, így azt kapod, amire számítasz, vagy inkább valami még jobbat. "Olyan, mint egy könnyű szuflé." És éppen ez a jó benne. Egyszerre titokzatos, romantikus, fordulatos, és még vicces is.
Sosem voltam egy nagy Párizs vagy francia rajongó. Viszont ez a könyv azt hiszem mégis elindított valami ilyesmit bennem. Megszerettem Párizs hangulatát, a kis utcákat.. A tipikus ízvilágok és a város kis részleteinek leírása kicsit közelebb vitt Európának ehhez a kis szeletéhez.
A történet olyan volt számomra, hogy folyton kíváncsi maradtam a folytatásra, nem igazán bírtam abbahagyni. Ráadásul nem is nehezen olvasható a szöveg, észre sem veszed, hogy mennyire magával ragad a könyv miközben olvasol.
Amikor elkezdtem, pont olyan időszakban voltam, amikor nagyon kellett volna tanulni, így csak apránként szerettem volna haladni vele. Első este viszont azon kaptam magamat, hogy már az első 60 oldalon túl is vagyok. Már akkor tudtam, hogy sajnos nem fog menni az apránként haladás, így a sűrű napok mellett is 4 éjszaka alatt kivégeztem. De nagyon jól esett a lelkemnek, tényleg az a legjobb benne, hogy könnyed, de mégis izgalmas és fordulatos, és még meg is nevettet :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr387054619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása