avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

P. G. Wodehouse - Tüzes ​víz (10p)

2017. június 10. - aurelie

Nem tudtam, melyik Wodehouse-zal folytassam, csak azt tudtam, hogy már nagyon hiányzik, és hogy nem Bertiere van most szükségem. Galahadet kerestem először, mert eddig ő a nyertes nálam, de valahogy nem futottunk össze a keresgélés közben, viszont belebotlottam ebbe. Sok jót írtak róla, gondoltam, ha nincs benne Bertie, jöhet. Tökéletes választás volt. Galahad helyett kaptam egy Packyt, vele együtt pedig a szokásos módon ezernyi szálat, ezernyi kavarást, ezernyi vállrángatózós tömegközlekedésen nevetést, ezernyi hangosan kacagást otthon és ezernyi happy endet. :) Eszembe jutott most, hogy mi lesz velem, ha elfogynak a Wodehouse könyvek, de azt hiszem nincs ok aggodalomra, egyszerűen csak újrakezdem majd őket. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr1912582795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása