avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Todd Burpo és Lynn Vincent - Igazából mennyország (10p)

2016. április 12. - aurelie

Ez a könyv nagyon sokat adott nekem. Nem egy óriási irodalmi mű, a tartalma viszont annál fontosabb, legalábbis számomra. Valahogy ehhez a könyvhöz nem úgy álltam hozzá, mint akármelyik másik regényhez, ez számomra inkább egy ismeretlen jóbarát elmesélése volt egy gyönyörű élményről.
Véleményem szerint mindenkinek a saját döntése, hogy mennyit hisz el ebből a történetből, illetve egyáltalán elhisz-e bármit is belőle.
Én úgy döntöttem, hogy a lényegét elhiszem. Három dolgot emelnék ki ebből "lényegből". (Azt alapvető dolognak tekintem, hogy a Mennyország létezik, szóval az nincs benne ebben a háromban. :) )
1. Jézus kinézete. Akiane Kramarik és Colton közös véleménye miatt. :)
2. A nővérével való találkozás. Nagyon megfogott. Várom, hogy találkozzak azokkal a tesóimmal is, akikkel nem találkozhattam itt a földön. :)
3. A nagypapával való találkozás. Tök jó, hogy mindenki fiatal, és tök jó az is, hogy találkozhatunk velük.
Sokan biztos, hogy azt mondják ezekre, hogy badarságok (sosem használtam még ezt a szót szerintem, most is véletlenül jött). Én úgy vagyok ezzel, hogy persze, simán lehet. Nekem viszont jól esik elhinni, úgyhogy elhiszem. Jobban érzem magam tőle, akkor meg miért ne? Meg egyébként is, mi van akkor, ha mégis igaz? :) (Oké, ez a mégis lehet, hogy fura itt, mert szerintem igaz, de ezt azokra vonatkozva értem, akik szerint nem.)
Szóval akármennyire is amerikai stílusú, akármennyire is nem egy Nobel-díjas alkotás, mégiscsak köszi Todd és Sonja, hogy hittetek Coltonnak, köszi Colton, hogy elmesélted ezt a szüleidnek, és köszi szülők, hogy megosztottátok ezt a világgal, a furcsálló tekintetek és reakciók ellenére is. :)
Remélem meg tudom majd köszönni a Mennyországban is, ahol reményeim szerint együtt csodáljuk majd Jézus szivárványos lovát. :D

(Megjegyzés: Szerintem a film se rossz. Az se lesz ugyan Nobel-díjas, de bőven benne van az egyszer nézhető kategóriában, és pl. a Coltont játszó kisfiú nagyon aranyos szerintem. :) )

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr278589762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása