avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Jonas Jonasson - Gyilkos-Anders és barátai (meg akik nem azok) (9p)

2016. január 18. - aurelie

Nem rossz. Oké, persze, egy százéves ember meg egy analfabéta után nehéz dolga van az embernek, mert már vannak elvárások. Én azt mondom, a "jósági" sorrend olyan, amilyen sorrendben megjelentek, de Jonas Jonasson itt is alkot. Ennyi abszurd dolgot összehordani, azért nem semmi! :) Szóval azt mondom, nem röhögtem halálra magam, de nevettem közben 1-2 jót, mosolyogni meg sokat mosolyogtam. A vallás kifigurázáson elgondolkoztam 1-2 pillanatig így katolikus lévén, hogy ez most mégis mennyire van helyén, de aztán arra gondoltam, hogy sokszor sajnos elfelejtjük, hogy Istennek azért van bőven humorérzéke. Összességében azt mondanám, hogy aki olvasta az első kettőt és tetszett neki, olvassa el ezt is, de elvárások nélkül, és akkor biztosan tetszeni fog ez is. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr88281926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása