avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Kiss Ádám - Szütyiő (9p)

2015. december 18. - aurelie

Egyszer elkezdtem régebben, de pont nem sokkal előtte voltam Kiss Ádám előadáson, bár nem tudom, hogy ezzel függött-e össze, de valami miatt olyan elcsépeltnek tűntek a poénok. Aztán most, kb. fél-1 évvel később is elkezdtem, most meg egész jót szórakoztam rajta, tök gyorsan elolvastam, villamosra és elalvás előttre is teljesen jó volt. Nem tudom, min múlt, hogy mikor tetszett, mikor nem, de most azt mondom, ha egy kis kikapcsolódásra vágyik az ember, akkor ez teljesen jó választás. :) (Ha pedig szereti valaki Kiss Ádámot hallgatni, de már rég hallotta, akkor pláne jól esik egy kis felelevenítés. :) (Ezzel a felelevenítéssel most lehetne valami szóviccet csinálni, már csak a helyzet kedvéért is, de semmi nagyon frappáns nem jut most eszembe, úgyhogy majd legközelebb. :D ) )

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr348181168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása