avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

William Somerset Maugham - Catalina (9p)

2015. október 29. - aurelie

Természetesen édesanyámtól kaptam a könyvet. :) Egyszer régebben elkezdtem már egyébként, csak akkor a sok spanyol név valahogy elriasztott, nem nagyon olvastam még ilyen stílusú könyvet. Aztán most újra belekezdtem, az elején megint döcögősen ment, nem sokkal utána pedig azon kaptam magam, hogy nem tudom letenni. (És nem azért, mert a kezemhez ragadt, vagy ilyesmi. :D) Maga a csoda egész története nagyon megfogott, különösen tetszett benne "Isten humorérzéke". Meg aztán a váratlan fordulatok miatt is olvastatta magát a könyv, meg érdekes volt a különböző lelkivilágok alakulását is követni. Szóval összességében végül eléggé megtetszett. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr278031374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása