avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Katarina Mazetti - Pingvinélet (9p)

2015. május 22. - aurelie

Alapvetően nem egy óriási durranás a könyv, egy olyan jól kikapcsol típusú, de mégis kicsit több. Érdekes, ahogy a szereplők különböző személyisége kibontakozik, ahogy az egyes szereplők szemszögéből vannak elmesélve a történtek. Nem olyan, amitől halálra röhögöd magad, de jó humora van nagyon, sokszor elmosolyodsz miközben olvasod. Engem ugyan különösebben sosem érdekelt a biológia vagy az állatok, de itt különösen tetszett, hogy olvasás közben a pingvinekkel is megismerkedhettem közelebbről :) És persze a romantikus szál sem hiányozhat belőle. Szóval összességében én élveztem olvasni, mindenből volt benne egy kicsi, ami a kikapcsolódáshoz kell, és még érdekességeket is megtudtam. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr297482410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása