avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Corinna Harder és Jens Schumacher - Berkley professzor és a baskerville-i macska (9.5p)

2016. május 15. - aurelie

Kb. ugyanazt tudom mondani erről is, mint a másik Berkley könyvről. Úgy néz ki a könyv alapból, hogy vannak 1, 2 és 3 tappancsos rejtélyek. Elolvasod a sztorit, és a vége nincs lezárva, szóval rád vár a feladat, hogy megoldd. A végén pedig össze vannak gyűjtve a megoldások, és megnézheted, hogy jóra gondoltál-e. A könyv legeslegvégén pedig van egy pontozás, amiben a megszerzett tappancsok alapján meg tudod nézni, hogy mennyire vagy jó nyomozó. A tappancsozás nem mindig reális, de azért legtöbbször eltalálják. (Előfordul olyan, amikor túl keveset adnak, vagy olyan is, amikor túl sokat.)
10 éves tesóm adta oda, hogy ő olvasta, és mennyire jó. (Szoktunk egymásnak könyveket ajánlani. :) ) Nekem is nagyon tetszett. Nem mondom, vannak rejtélyek, amik elég egyszerűek, van olyan, ami tökre nem egyértelmű, szóval simán lehet, hogy egy jó megoldást mondasz, mégse az van odaírva, pedig az is lehetne ugyanúgy, de van jópár, ami viszont tök jó logikus, és tényleg elgondolkoztatott, és élveztem, hogy megfejthettem. :D Ebben a részben azért jóval több logikusan megfejthető van szerintem, mint a másikban. (Persze az is lehet, hogy már belejöttem a "nyomozásba", mivel ezt olvastam másodszorra. :D)
Általában elalvás előtt olvastam, tök jó nap végi levezetésnek szerintem. Rövid, de mégis elvonja a figyelmedet a napi gondokról. :) Igazából én bármilyen korosztálynak ajánlanám, de azért ne szidjon senki nagyon, ha valakinek mégis túl gyerekes, vagy egy kisebb gyereknek túl komoly. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr18719814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása