avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Agatha Christie - Sors-rejtekajtó (9p)

2016. március 31. - aurelie

Ez volt az egyik tükrözés napjára tartogatott könyvem, amikor ugye az a lényeg, hogy lekösse és elvonja a figyelmemet az éhségről. Ennek a célnak tökéletesen megfelelt. Nem mondom, hogy AC legjobb könyve, megértem azokat, akik szidják, hogy milyen vontatott. Nekem viszont nem mindig bírja a szervezetem a nyomasztóan izgalmas történeteket. Szóval még ha azért szeretem is az izgalmas krimiket, az olyanokat is szeretem, amilyen ez volt, kicsit békésebb, de mégis rejtélyes. Úgyhogy ezúttal is köszönöm Timi barátnőmnek, hogy megajándékozott vele. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr698550116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása