avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Harper Lee - Ne bántsátok a feketerigót! (10p+)

2015. december 18. - aurelie

Nem véletlenül kapott Pulitzer-díjat. Kicsit félve álltam neki, mert tapasztalataim szerint a díjazott könyvek sokszor vagy nagyon unalmasak, vagy nyomasztóak, legalábbis részben. Ez viszont egyszerűen zseniális volt. Egy pillanatra sem vált unalmassá, volt, hogy lefekvés előtt olvastam, és már épp le akartam tenni, de annyira izgalmas rész jött, hogy muszáj volt még vagy 15-20 oldalt elolvasnom. :) Ami a legjobb benne szerintem, ahogy a gyerekek szemszögéből meséli el az egészet. Nem nagyon találom a megfelelő szavakat, de tényleg annyira, de annyira tetszett az egész. Olyan megnyugtató volt olvasni, jó volt kicsit gyerekfejjel átélni a dolgokat, közben izgalmas is, humoros is, játékos is, szívmelengető is, és nagy bölcsességeket is tartalmaz. Ja és a Boo Radley vonal is nagyon tetszett, bár nem tudnám teljesen pontosan megfogalmazni, hogy miért. :) Szerintem mindenkinek "kötelező", igazából 14-15 éves kor felett biztos, bár előtte is élvezhető, max. nem mindent ért az ember. :)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr898181154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása