avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Rick Osborne, Gary Chapman - Tökéletes ​pajtás (9.5p)

2017. május 28. - aurelie

Végigolvastam a 7 éves tesómmal. Ugyan nem vagyok benne biztos, hogy valóban sikerült a szeretetnyelvét megtalálni, de talán ha többet beszélgetünk utána, még az is sikerült volna. Mindenesetre megértette, hogy mik azok a szeretetnyelvek, és mivel ezeknek az ismerete nagyon sokat tud segíteni az életben, ezért szerintem tök jó, ha már ilyen korán találkoznak a témával és meg is értik az alapjait. A bogaras ötlet szuper szerintem, és az is, hogy a végén nekik kell kimondani, hogy szerintük kinek mi a szeretetnyelve. Ezektől valamennyire interaktívvá válik az egész, és sokkal inkább élmény is lesz, mint „csak” egy mese olvasása. :)
Azért vettem meg igazából, mert egy táborban, aminek a szeretet a témája, szeretném a szeretetnyelveket is belevinni a játékokba, feladatokba, beszélgetésekbe. A korosztály ovistól egészen 14-15 évesekig van, kíváncsi vagyok, kinek mennyire tud majd átmenni, hogy mik is ezek a szeretetnyelvek.
(A fél csillag – csak azért, mert van benne 1-2 „amerikai” mondat, ami számomra elveszi az életszerűségét.)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr4412546159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása