avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

P. G. Wodehouse - A ​rút rendőr románca (10p)

2017. május 12. - aurelie

Először fáradtan olvastam az Arcképvázlat Shakespeare-ről című alkotást. Hiba volt. Emiatt felmerült bennem, hogy talán nem az egész könyv annyira nagyon jó, mint ahogy reméltem. A végén, mikor az utolsót is befejeztem, újraolvastam ezt, és kiderült, hogy nem volt igazam. Egytől egyig rajongok mindegyik kis történetért, és az egészben talán az volt a legjobb, hogy sok közülük nem csak baromi vicces, hanem ráadásul annyira szívet melengetőek is vannak köztük, hogy nem tudtam betelni velük. A kabalamacska, Mordred tüzes udvarlása, A rút rendőr románca és még a Vérbeli szurkolók után is, sőt valójában az összes elolvasása után olyan jó érzés töltött el, hogy..nehezen tudom megfogalmazni, hogy milyen, de valami olyasmi, hogy itt vagyok, Wodehouse-t olvasok, nevettem egy jót, minden rendben van. :) A Wodehouse könyvek olvasásánál az egyik legjobb élmény számomra, amikor befejezek egy könyvet, és rájövök, hogy mennyire baromi sok van még, amit nem olvastam, és hogy mire befejezem majd őket, addigra pont elfelejtem, hogy melyik miről is szólt, és újra is kezdhetem a listát, így kitartanak életem végéig. :D

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr1412501921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása