avagy rövid vélemények az általam olvasott könyvekről :)

KönyvBirodalom

KönyvBirodalom

Böszörményi Gyula - Ármány ​és kézfogó (Ambrózy báró esetei 3.) (10p+)

2017. február 10. - aurelie

Fél órája fejeztem be. Nem is tudom hol kezdjem. Egyszerűen imádtam.

Szerettem, hogy nem volt benne annyi mély emberi gonoszság és sötétség, mint az előző kötetben, és hogy így, enélkül is annyi izgalom és fordulat volt benne, legfőképp persze a vége felé, hogy kénytelen voltam tegnap egy órával később elaludni a tervezettnél. Újra  beleszerettem Agáta mamába, Mili és a báró kapcsolatába, Márikába, Vilibe, és abba a nagyon erős és tiszta szeretetbe, ami Agáta mama, Mili, Emma, Márika, Ambrózy, Vili, Renée, Terka néni, Isti, Gáspár bácsi és papuska között van, természetesen közülük nem "mindenki között", de na, értitek mire gondolok. :) Szerettem a lábjegyzeteket, szerettem, hogy több ahhoz hasonló helyzet volt, mint például amikor épp azt olvastam, hogy <SPOILER eleje> kitették Fecskát a Krisztina téren, majd rá 5 percre az 56-os villamossal oda is értem a helyszínre egy röpke évszázad késéssel, <SPOILER vége> vagy amikor a <SPOILER eleje> jezsuita templomban volt az esküvő, ahol pont pár hónapja voltam egy misén, így előttem volt a helyszín olvasás közben <SPOILER vége>. Szerettem, hogy rá tudtam gúglizni pl. <SPOILER eleje> Széll Kálmánra vagy Pilisy Rózára <SPOILER vége> olvasás közben és így még élőbbé vált az amúgy is elevenségtől izzó történet. Szerettem a hatalmas egyéniséget, ami a legtöbb karakternél megvolt, szerettem, hogy szerettem miatta villamosozni vagy akárhol várakozni, szerettem, hogy néha át akart verni minket Gyula bátyó (jelentem alássan, sikerült:D), és szerettem, hogy előre beleolvastam néhány nem spoilerező kritikába és tudtam, hogy a végén lesz mire kiakadni, így a kiakadásom inkább türelmetlen, kellemes izgatottsággal jár most, és nem dühöngő, csapkodó, Gyula bátyót és Noémit szidalmazó ostorozással. :D (Mert tudom ám én, hogy Noémi is kiötölt az alkotás során egyet s mást, nem menekülhet ő sem a felelősség alól. :) ) És igen, volt, hogy elpityeredtem, mégpedig <SPOILER eleje> örömömben akkor, amikor kiderült, hogy Márika életben van, és ráadásul milyen bolondos és ügyes csínyt követtek el. <SPOILER vége>. :)

Ide a folytatást azonnal!! Azaz..Tűkön ülve és nagyon, de azért természetesen türelmesen várom a folytatást.. :)

Illetve köszönöm a történelmi művelődéssel fűszerezett hatalmas élményt, amit ezalatt a 3,5 rész alatt kaptam! Szívemnek, lelkemnek, főleg történelmi területen gyér műveltségemnek mind nagyon jól esett:)

Moly link

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvbirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr5212245116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása